tisdag 22 maj 2012

my room

Tja, Ikväll har det inte blivit så mycket, vi var nyss ute och kvällsfodrade hästarna, mycket mysigt! Dagen har gått bra och väldigt fort trots allt! Blir ingen ridning men jag hoppas jag kan klara mig utan det ändå, men saknar det faktiskt mycket! Visar lite bilder på mitt rum och sedan stallet, byggnaden och hästarna får fastna på bild någon annan dag. Nu är det sent igen och jag ska sova, som sagt blir inte så jätte mycket fritid men det gör egentligen inte mig så mycket är ändå här för att jobba :D Tror jag hittat min favorit häst här redan, en svartbrun gammal hingst vid namn Ifor tror jag den hette.
Saknar Tornado och ridningen hemma på stall-strandgården och självklart familjen och tess.. jaja vi ses om några veckor, nattinatti! kramkramJW



Mitt rum från ena sidan..
mitt rum från andra sidan.. rätt nice faktiskt!
Sedan käkade vi jordgubbar igår..

3 kommentarer: