torsdag 7 juni 2012

back to reality tomorrow

Nu äntligen har vi kommit hem med hingstarna + Cappuccino från lastbilen från veterinärstation vid ett trav, fick åka med och vi åkte imorse, åkte med båt över till stället där den låg och fixade sedan bort pungkulorna på en hingst och dom andra vart bara säkerhetskollade. Mycket intressant och roligt och har umgåtts med mycket hingstar nu på senaste dagarna faktiskt jävligt roligt! 
Synd bara att jag inte hade med min telefon så jag kunde ta kort..!!!

Imorgon bär det iväg hemmåt, i 3 veckor har jag nu varit här och tiden har bara rullat på framåt, fort vissa dagar mer sakta andra dagar. Ska bli skönt att kunna käka sig mätt och sådär. Sovmorgon har jag direkt inte räknat med för har massor att göra när jag kommer hem (RIDAAAAAAAAAAAAAA) och det ska bli så skönt att skaffa sig ett jobb och bara jobba jobba jobba för man får ju det man förtjänar efteråt! :)

Ska också fortsätta hålla igång att jag är ute och springer / situps som jag startat här nere, super bra och det är mycket mycket skönare nu när jag orkar röra på mig mer. Man blir inte lika sittandes och att allting blir jobbigt. Nu ska jag se en film till mat mys och sedan blir det att packa sista väskan klar och göra klart lite med matilda sen blir det att få en sovmorgon imorn och sedan åka till flyget, håller tummarna för att jag inte ska drabbas av strejken så mycket! KRAMAR!!!!!

Nu sitter jag i min gröna soffa har myskläder på mig och det är precis städat, lyssnar på musik och käkar makaroner, förhoppningsvis för sista gången denna vecka om jag inte käkar det när jag kommer hem men är förmodligen inte så sugen med tanke på att makaroner är det jag levt på här nere! :)

1 kommentar:

  1. Vad kul det låter som att du har, njuuuut av din sista dag kramar från oss!!

    SvaraRadera