tisdag 5 juni 2012

bilderna är alla tagna med iphone

Nu har jag äntligen fått veta flygtider och flygkoden och känns underbart att det bara är två jobb dagar kvar sedan 1 packdag och fixa-till-allting-dag.
Nu sitter jag och rå pluggar om halsfluss, var verkligen skönt att göra klart en hel del och bara skicka in arbete efter arbete som jag gjort under denna resa, sitter även nu och bara funderar över livet skriver upp mål som jag ska ha gjort 2012 osv. Första prioritering är iaf jobb eftersom att pengar behöver man till allt, nr två är körkort..


Fick mig nyss en otroligt trevlig middag som matilda gjort med spaghetti med bacon stuvning + sallad + en otroligt skön och bra pratstund med matilda om livet i allmänthet, sååååååå skönt det var. Nae nu ska jag ta och gå en kvällsprommend sedan blir det att gå och lägga sig i sängen!
3 dagar kvar nu innan jag får åka hem och krama om min underbara mamma!



* BILDER FRÅN IDAG *
Stall outfiten idag! ;)
Fina stora hagar!
Hingsten "Ifor" när jag skulle hämta honom i hans underbart stora fina gräshage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar