måndag 18 juni 2012

Toppen mysig dag!

Vädret idag har varit toppen som syns på den första bilden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt otroligt sommar väder verkligen.. men men nu är det kväll och läggdags. Dagen har varit super trevlig och en väldigt lugn dag med mycket städning + musik! Har blivit en ponny ridning till ikväll (var en igår med) och även imorgon blir det ännu en till på kvällen så Cheyenne får traska på en hel del men det tycker hon verkligen om! Hon älskar verkligen när man pysslar om henne det syns.
Eventuellt på torsdag ska jag rida Frida Carlssons andra ponny så det blir väldigt intressant.


Har nu äntligen förresten lånat en mobil, så det går att ringa och smsa med mig och jag har batteri väldigt länge som räcker i minst 1 dag iaf +  MUSIK så jag kan lyssna på musik.. det absolut viktigaste hehe!
Nu är jag trött och ögonen faller igen, imorgon ska jag upp till stan städa på mammas jobb, åka vidare mot skolan och diskutera lite grann lämna igen lite böcker och annat.
Sedan tillbaka till stan och snacka igenom en hel del med pallan + träffa olivia, rasmus och chrille.


_______________________________________________________
TILL SALU
Tyvärr så måste jag nu sälja iväg mina älsklings benskydd då jag inte kommer ha ponny längre. Säljer dom för 79kr.
Toppen bra svarta ponny benskydd, sitter bra och fast och har långa karborrband så att man kan lätt välja hur hårt man vill sätta dom och har då lättare för att passa flera olika ponnysar.

Har sparat och sparat och sparat dessa benskydd ifall att jag skulle behöva dom men nu kan inte Tornado ha dom längre för han är förstor för dom satt nu säljer jag bort dom här så att någon kan få bra användning för dom istället för att dom ska ligga och skräpa. Hör av er till 073-838 88 55 om ni är intresserade! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar