lördag 28 juli 2012

you smile, i smile

Hästarna ridna, och fler ponnyridningar är inbokade, underbart vackert väder var det idag sol och mycket blåst! Tornado blev löshoppad för första gången idag, syns att han e valpig men tog sig övetr 90cm super duktigt! :) Cupido var piggare än någonsinn idag, så det var roligt!


Nu ska jag ta och gå ut och ge T&C kvälls mat och hoppa in i duschen och sen kanske sätta på ngn mysig film eller dra någonstanns med min alldeles egna MR. Blixten Baotian!


Ha en bra kväll allihopa, jag har även gjort en önskelista tills min 18årsdag ikväll och fortsätter planerar hur allting ska gå ihop under den sista helgen i augusti.. ;) kramar på er!
Älskar min rasmus och saknar honom enormt mycket, en till helg dag sen är det en ny men SISTA jobbveckan! :) 
JUST NU: Osminkad, ofixad, luftig tröja och ett par leggings man känner sig vig i!
Underbart känsla, ska väl se någon film nu efter att gett mina älsklingar kvällsmat!
eller oxå blir det att dra någonstanns med min fina röda blixten som står ute i garaget! ;)
Vi får se vad jag hittar på, ha en bra kväll alla! kramkramJW

1 kommentar: