onsdag 18 juli 2012

Cupido min stora kärlek ;)

Trött som attan var jag när jag klev upp, hes och förkyld lite men for till jobbet ändå. Målade en lada idag kom hem och red C nästan ända till vännäsby idag, skrittade och travade och sen lånade jag Pias ridbana i brån och galopperade på och hon fick även se min fina!.


Påväg hemmåt mötte jag Natali och sedan mötte jag några andra också. Super mysigt och tack för sällskapen! Nu sitter jag i sängen, glömde helt bort att käka middag så magen gnäller... men nu blir det att sova och kliva upp till jobbet imorn. Redan lite less men nu får jag faktiskt ta och bita tag i det sura äpplet. Med tanke på att jag kanske flyttar om några månader gör mig ännu mer peppad på att jobba och få ihop pengar till eget hushåll mat osv.
Nej nu måste jag rappa mig isäng och för 5 gången försöka sova i denna bastu, godnatt
Bilder från idag..
  -           -           -
Mäktigt som attan... här skulle jag absolut vilja vara!
Gaga is the shiiiet..

3 kommentarer: