onsdag 11 juli 2012

PINSAMT INLÄGG

Olivia har varit här och mysigt var det, vi såg jägarna men tyvärr tyckte jag faktiskt inte filmen var så bra som alla snackat om?.... Men mysigt var det ändå!  Jag har hunnit rida C som gick SUPER, motionerat mig själv, tvätta fönster och lyssnat på en massa bra musik.


Nu ska jag lägga mig och se en polis serie, ovanligt för att vara mig! Har förresten inte fått något svar än från eleven som går på Polishögskolan i Sthlm ännu ;( Håller alla tummar och tår för att få ett svar!
-
Här kommer det pinsamma saker...menmen! Här kommer 2 otroligt pinsama videoinlägg jag gjorde igår.. men la aldrig ut dom för tyckte de vart fail men nu hade jag ändå tänkt lägga ut dom. Tänkte att det kan vara kul att skämma ut sig också ibland och framför allt se som läsare.
Dessutom så händer det inte så mycket på bloggen så se och njut och skratta MED mig ;)


Funderar fortfarande vf cupido hoppar till i slutet hahahahahahaahhaahaahahah  ;)

1 kommentar:

  1. Hahahahahahah älskar dig Jennifer, du är en sån otroligt härlig människa.!!! ;) fortsätt med sånt här!! Kramarrr

    SvaraRadera