torsdag 2 augusti 2012

jag mår bra

Tjabba, omtumlad tjej efter en moppe krash i en rondell igårkväll i kanske kring 30,40km/h, det gick bra och ingen amublans behövdes som tur var även om folk ringde när jag låg där men efter en stund så reste ja bara på mig. Tack för att folk är så sjukt omtänksamma!
Glad att jag fick träffa Olivia pettersson, chrille och älskling iaf :) Har ingen mobil nu eftersom att jag lämnade igen den jag lånat men den som jag skulle köpa kunde han inte lämna till mig igår för han var borta eller hure va. Så rasmus ska förmedla den till mig direkt han fått den.

Cupido får lite vila då han är ny masserad! Så det ska bli bra för honom han ska även avmaskas då han aldrig blir fetare, så kanske har han mask? Han är fortfarande jätte jätte smal och ändå går han på bete + för mat + får hö.


Nu är det jobb som gäller, kommer inte kunna rida tyvärr för jag känner av allt för mycket i höften men stapla ved går nog bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar