tisdag 14 augusti 2012

TISDAG

Uppdaterar från super mobilen, min dators laddningsladd fungerar ej så kan inte ladda datorns sladd så måste köpa en ny vad nu det kommer kosta, typiskt. I helgen är det vännäs tävlingarna där jag ska vara och hjälpa till, håller tummarna på att älskling ska följa med dit så jag nån gång får träffa honom iaf!!! Nu på dagarna gör jag ingenting annat än att äta, sova, leka med min gélé kompis, rider, har ponnyridningar och pluggar..
BÄSTA C!
Hämtar hurran själv i hagen, galopperar, hoppar 50cm, rider barbacka, skrittar och travar själv, leder hurran själv.....Maja 5 år är helt enkelt bääääst och tur att hurran är så otroligt väluppfostrad och snäll som hon är, kommer bli vattenfall i ögonen när hon åker! ;'(
Det var sista gången Maja red hurran och bra gick det shiit pommes fritt, nu åker Maja till Turkiet och när hon kommer tillbaka kommer hurran förmodligen vara borta. kramkramJW

MAJA BJUDER... ;)

2 kommentarer:

  1. Gud vilken duktig ponny-ridnings tjej du har !!

    SvaraRadera
  2. Maja är helt fantastisk! å du har gjort ett superjobb med att lära henne ;))
    Stolt mamma e jag :))

    SvaraRadera