onsdag 19 september 2012

INTE KÖRA PÅ MÄNNISKOR ;(

Hej och hopp, idag har jag fått världens bästa morgon i stan för en oväntad person kom och jag blev mer än happy kan jag säga ;) Skoldagen har gått väldigt fort, hade boxning på gympan idag det var faktiskt riktigt intressant nu sitter jag och väntar in på att skolbussen ska ta mig in till stan och sen hem!

Har även funderat över att börja i dans, det skulle verkligen vara roligt men då skulle jag vilja börja i en nybörjar grupp och inte direkt köra med proffsen. Nu kommer bussen om nån minut så ska packa ihop och springggggga ut, hörs ikvdå jag kommer fråga om filmtips så se till att ha kommit på några tills dess! kramkramJW

Gud vad hemskt.. att ens göra en sån här video, shit shit shit alltså! ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar