måndag 24 september 2012

natti natti folket

Nu är jag äntligen klar i tid ikväll, så nu släcker jag strax ner och det känns underbart att inatt kommer jag äntligen få sova länge.  Jag orkar verkligen inte skriva mycket nu för tiden det vet jag och det är säkert lite synd för er bloggläsare men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om.

Dagen har fått fort, började i stan, sen mot skolan, slutade och åkte förbi stan och kramade om världens bästa samt träffade lite andra folk innan bussen hem gick och jag bytte om sprang ut i stallet, gjorde klart där och var klar där kring 9 tiden gick in käkade middag och sen här sitter jag nu! :) Så min dag har absolut inte varit avancerad!


Hoppas ni alla sover gott där ute, det ska jag, godnatt sov gott! KramkramJW

AJ SÄGER JA BARA
Johannas fina Nexus skötte sig toppen och ridpasset gick bra,  lydnad till förbannelse och uppgifter hela tiden, 2 vilopaouser och lite bomarbete blev kvällens pass! Så roligt att han någon ny häst att rida och lära känna och jag blev så glad när det gick bra ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar