lördag 29 september 2012

The Lucky One

Det har varit en hård kväll, ensamt och lite ledsamt inte deppigt direkt utan mera bara lite känslomässigt efter att jag har sett en ny romantiskt drama film, det är den bästa filmen jag någonsin sett hitentills. Den heter "The Lucky One". Ett tips, SE DEN!
Det var inte tråkigt en ända sekund i filmen, jag satt antingen å skratta, grät eller var förbannad. (på ett bra sätt) Sen sitter jag och funderar på om saker är rätt eller fel i livet, bara sånna här tankar jag brukar leva mig in i efter att jag sett bra filmer! Gjorde även världens lördags mys! Cupido går jag fortfarande med, och Tornado fick longeras idag och det var ett tag sen sist så han var jätte pigg och tyckte bommarna var såååå himla roliga, och han lyssnade helt underbart fantastiskt på mina kommandon för olika gångarter!

Imorgon kväll är jag tillbaka med ett nytt inlägg, kolla in då nu ska jag sova, godnatt!
Even if I know you and I aren’t ment to be,
I will not give up on you,
Because you have given me hope.

To go on with my life and fight for what I got.
But I want you to know that I will always love you,
No matter what.

2 kommentarer: