onsdag 23 januari 2013

Är bara dig själv till 100% så kommer allt bli bra

Hej, kul att många gillade det roligaste inspelade videoinlägget jag gjort hitentills. För er som inte sett finns det HÄR.

Mycket tankar springer runt i huvudet, vet inte om jag skriva ut eller hålla det inne! Det är mycket som händer just nu. Spännande, roligt men svårt! Till slut blir det nog bra och jag kommer ut på rätt väg, hoppas bara inte denna väg jag går på kommer att leda mig vilse. Vilse långt långt inne i den vilda skogen fylld med faror.

Sprang runt lite på stan med Mattsson och Erik idag innan jag skulle hem då bussen inte gick på engång. Trevligt och roligt var det som vanligt med dom tokiga människorna. Tog sedan bussen hem och har suttit och pluggat heeela kvällen, prov imorgon i Partier och Idelogier och nu sitter det bra som attan i hjärnan. :)


Imorgon ska jag hem direkt och fortsätta pluggandet innan jag hade tänkt hitta på något roligt med mina fina vänner på fredag och på lördag ska jag med min älskade familj på bio och se Mammas Pojkar. Nu väntar sängen, och imorgon ska jag städa på Advokateamet och jag ska INTE försova mig imorgon så godnatt!


Avslutar kvällen med en mysig glas dejt med mig själv pluggandes! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar