söndag 17 februari 2013

Resume från veckan som varit

Hejsan alla barnrumpor, tjejer och killar, tanter och gubbar, snoppar och vaginor! Hoppas ni mår bra, jag mår toppen bra. Har precis duschat och rakat bort allt hår jag har. Underbart skönt att vara fräsch igen efter den håriga helgen. TOM PÅ HUVVE MITT. Vet inte vad jag fick för mig men nu är jag iaf skinnhead och ska pröva på det. Alltid kul att pröva någonting nytt. Någon som är intresserad utav att köpa mitt hår som bara nu ligger här och skräpar?

Är så otroligt glad iaf för att det just nu inte finns bättre killar än mina underbara pojkvänner som finns i stallet. De har gjort mig sällskap hela helgen emellan pluggandet. Jag har så tur att jag har två trogna pojkvänner här hemma ;). Jag kan sova med dom, jag kan mysa med dom, jag kan rida dom, jag kan se film med dom, (tro mig jag har gjort det när jag ibland övernattar med dom!)  De är ju nästan lika mysiga som en vanlig människa! Håller ni läsare inte med? hehe skämt å sido.


Jaja serious talk haha. Är så otroligt plugg less just nu, tur att min mamma finns som är på mig hela tiden. Hon är så söt ibland när hon är förbannad på mig. Men jag vet att hon bara vill hjälpa. Älskar dig mamma ;)

Suttit större delen av idag till att bara plugga. Vaknade då larmet ringde kring 8 halv 9, gick upp käkade nån macka till frukost och satte mig sedan med plugg tills kl 1. Då var det en god lunch med lite kött & grönsaker, gick ut och red 2 hästar i ridhuset kom sedan in kring 4 har pluggat järnet sedan 4 tills nu.. Ni kan förstå hur trött min hjärna är men ett 9 sidigt arbete än så länge tackar man inte nej till!!!! Jaja, nu har ni fått lite uppdatering.. nu ska jag mysa ner mig i sängen och lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon till skitskolan haha! KramkramJW
Fått hem täcket, klarat Truck uppkörningen och fick en väldigt gullig alla hjärtans dag present av en utav mina pojkvänner ;)
Haft ett roligt dans pass på idrotten i onsdags.. haha
Ute dag i onsdags efter lunchtid, mysigt var det med Emelie s och hunden Elsa  och många fler. :)
Som sagt klarade truck uppkörningen hur galant som helst. Hur jobbigt det än var att stanna kvar hela kvällen på skolan efter den vanliga skolan slutat så hade jag så roligt och gud vad godis vi fick av dom bästa lärarna. :) Sög även på denna goa tuttifrutti större delen av passen. Haha.

2 kommentarer:

  1. haha haha du är ju som du är Jennifer!! Ett gott skratt delar man iallafall med dig! Kramar

    SvaraRadera