söndag 24 februari 2013

Soliga Söndag

Då var helgen förbi och imorgon är det måndag och skola. Snabbt som attan gick helgen men fick rätt mycket gjort och det har varit sååå skönt att bara vara hemma och dega. Ridit 3 fina hästar idag. Cupido och Emmet fick uteritter båda två, Intervaller i galopp och lite annat smått och gått så som backträning osv. Nexus fick vara i ridhuset och ha lite bomövningar.

Veckans övning pupliceras imorgon, blev så sent. Men den kommer imorgon det lovar jag så kika in då! Jag är helt slut just nu men det är väl så det ska vara så man vet att musklerna har kämpat! Ny duschad och naken fis som jag är (väldigt ofta nuförtiden...) hahah så ska jag krypa ner i soffan och kika på Johan falk sedan väntar sängen. Vi hörs imorgon! KramkramJW

Fina Cupido i det underbara soliga värdet!
Fina Emmet!

2 kommentarer:

  1. Gud så fina hästar du har Jennifer, blir så avundsjuk! haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack Jessica! Jag verkligen älskar mina hästar! :)

      Radera