lördag 23 februari 2013

Underbar dag

Hejsan allihopa! Käkade goda rost mackor med creme fraiche till frukost, dom rullar nog på bra i magen nu. Kom hem från SURF för några timmar sedan och hämtat hem världens finaste :) 
Cupido är riden han gick bra men blir väldigt tung på hackamore, måste verkligen ta ut en häst tandläkare så jag kan få börja rida på bett igen snart.  Sedan blev det en tur på bästa Emmet, nykomlingen på gården. Han var verkligen jätte fin och jag bara grät av att jag var så glad!
Har smörjt upp alla Camillas saker så att dom ska få torka och bli fina.

Imorgon ska nog Tornado få klippas och bli naken fis, våran klippare har för dåliga skär men ska få låna som tur är. Nu får ni ha en toppen bra lördags kväll för det ska jag ha. Blir pizza till middag! 
Kramkram på er!!!!!!

Kollade även på vilka sommar glajer jag ska köpa med Natali i stan i fredags!
 Tror det blir dessa om jag inte hittar något snyggare! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar