tisdag 12 mars 2013

Hannetorp Gård AB

Hej allihopa, har har mycket att göra och behövt all sömn jag kan få. Somnar rätt snabbt på kvällarna. Idag har jag fått ge hästar hö, släppa ut i hagar, ridit fram hästar åt Dennis och åt Olof, tagit lite varmchokld och kakor emellanåt, gjort i ordning olika hästar och släppt ut i skrittmaskinen/ tagit in där ifrån osv. Kan ju bara säga att dom har över 40-50 hästar eller vad det var Olof sa? Så man ser nya hästar varje dag. Kan ungefär jämnföras med Dragon Skolan hahaha.  

Trivs iaf bra här nere! Alla är så snälla och roliga och tar en seriöst och för den man är. Extremt viktigt, sen är man aldrig själv hundarna förföljer en överallt. :)
Nu i veckan händer det inte så mycket, bara alla rutinera varje dag. Ska även ut och springa någon dag i veckan också. Det är tävling i helgen som jag ska åka med på och även få träffa Filippa och Lasse som jag praktiserade hos förra praktiken. Gud så jag saknar dom och vad roligt det ska bli! :)
Nu ska jag allt ta och blunda och lägga mig och sova. Men bjuder på lite bilder.

Fina Vincent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar