tisdag 30 april 2013

Taggad cheyyy på livet

Nu är hästarna ridna och klar och jag drar mig mot staden! Uppdaterar ikväll innan jag far ner mot berg och firar valborg med gamla klassmedlemmar! Dom bästa av dom bästa!
Igår somnade lyckades jag somna på bussen och åkte vidare och vidare tur att Isac Biggan Marklund räddade min dag med att hämta upp mig och skjussa hem mig. 

Red fullt med hästar igår också och imorgon är det tävling på Vännäs ryttarförening som gäller. Nexus hoppar 1m och ska debutera 110 med honom och Emmet går en 90cm. Cupido hade också fått tävla om han hade rymts i transporten men det gör tyvärr bara 2 heeeestar. Cupido ska tävla 10maj i Skellefteå.

Vi hörs kramkramJW!
Fina Nexus idag!
Följde med min finaste och köpte nya skor också!
Tack för skjussen bästa biggaaaan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar