lördag 18 maj 2013

HejåHopp uppdatering is on the waaaaay

Hej, lite snabb update. Jag missuppfattade mobilabonnemanget, då jag trodde att det var möjligt att surfa 24 7 men det var det tydligen inte så mitt surf är slut nu så kan ej uppdatera från mobilen. Men det har ändå varit knäppt den senaste uppdateringen därifrån då bilderna får en usel kvalité?..

Veckan som varit
Iaf i veckan så har det varit full rulle varenda dag. Jag har övernattat hos min lillebror,blivit bjuden på glass av en trevlig chrillevän, varit i skolan, pluggat i massor, fått förbi passerande besök utav Simon med min drömbil och mycket hästar, ridning och plugg såklart.

Igår var det tävling på Vännäs Ryttarförening där jag både tävlade och satt som speaker och på kvällen då allt tävlande var slut fick vi trevlig besök av våra grannar, drack lite vin och invigde altanen! Mysigt värre kan jag lova!! Satt även i dommartornet idag som speaker på en Dressyrtävling.

Tornados 3årstest är imorgon och jag är väldigt nervös, ska bli väldigt intressant och kul startar som nummer 2 av 6 stycken.  Nu ska jag iväg och packa inför imorgon och bygga banan och fixa på Vännäs ryttarförening. Tornado ska övernatta där och bli nyduschad, knoppad och fixad. Så vi hörs imorgon eller sent ikväll med mer uppdatering om hur det gick på tävlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar