torsdag 23 maj 2013

like a baows

Hejsan everybodyyyyyy. Fin väder idag också, Norrland levererar som vanligt denna vecka och brunheten på mig är inte lugn. Även om det bara märks då jag är i närheten av folk som inte är så bruna. Bilderna från 3årstestet har även kommit ut. Dom hittar ni på Jennys hemsida. http://www.jennystaaf.com/ 

Ikväll är det plugg plugg plugg som gäller.... glömde jag nämna att jag ska försöka hinna käka middag? Sen är det plugg som gäller och lite mys med hästisarna!

Tjejkompisar är det värsta jag vet btw, jag är mera en killtjej tyvärr och jag har såååååå många fler killkompisar än tjejkompisar. Vi tjejer behöver vara med tjejer och få skitsnacka av oss osv. Jag har aldrig riktigt haft en allra allra allra bästa vän som jag varit med mycket och det är synd. Men men.
Förstår inte hur kul det kan vara att trycka ner någon bara för att man själv är så himmla mycket svagare själv. Fyfyfy, sånt gillas inte från min sida.
-
Idag iaf så är det skolan som gäller. Idag gjorde Simon min dag, så snäll han är min vän som kommer förbi Forslunda då jag har en kort rast innan han ska på arbetsintervju. Goood luck for hiiiimmmm! Så skönt att bara tömma sig på skit till någon riktigt snäll vän. 
Nu är det hård plugga som gäller, jag bara ska klara allt det här!!!!!!!!!!!!! :D Ha en himla bra dag allihopa, önskar att jag kunde berätta för er alla vad jag varit med om och vad jag kämpat mig upp ifrån. Men tyvärr kan jag inte det. Jag säger bara en sak.... KAN JAG KAN NI!

Riktigt snygga faktiskt, synd att de är så satans dyra...
Daaauuugens outfit till vänster, gårdagens tröstare uppe till höger!
Blev lite bloggkändis i förrgår när jag åkte bussen hem. Vännäs bussen var nämligen full av förskole barn. Det coolaste killarna ville självklart sitta med mig längst bak i bussen. Det började genast prata med mig och ville läsa min blogg, så fick skriva ner den på ett papper till dom. Hihihi, alltid kul att vara poppis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar