måndag 13 maj 2013

Njut av världens bästa på bild

Hej alla bloggläsare. Idag tänkte jag bjuda på lite filmer ifrån löshoppningen på norrmalm!
Har laddat upp men de håller på att laddas så kika in på min videofyme sida så ser ni när det är klart. http://www.videofy.me/jjenk0

Idag var vi på ett studiebesök med skolan och kollade på super mini shettisar och stora bigga Shire hästar. Blev väldigt stora kontraster och sen hem blev vi också men roligt var det ändå.
Så blev inget jobb ikväll det blir nästa måndag istället.

När jag kom hem från skolan red jag Tornado, hoppade upp från marken själv och han var så duktig så min fina. Travade och galopperade första gången själv på uteritt på en 3åring.. helt sjukt hur lugn och cool han är mot många andra 3åringar.

Nu har jag pluggat större delen av kvällen och nästan glömt bort att äta middag för att jag är så stressad i plugget, vet inte vart min ork tog vägen men orkar ingenting nu för tiden.
Jag orkar verkligen inte nå mer så nu blir det att dejta kudden och upp tidigt imorgon för städjobb. Väckarklockan ringer 04.30...suck. kramkramJW



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar