torsdag 30 maj 2013

PROJEKT ARBETE 2013

ÄNTLIGEEEEEEEN!!!!!!!!!!! Som jag slitit med alla 14 word sidorna.. och denna film! Ikväll återstår......BAM BAM BAAAAM.... mer plugg!!!. Höstarna har fått en vilovecka, helt perfekt så nu efter helgen hoppas jag på att det levererar perfekt. Hihihih jag har absolut inga krav på mina hästar...nejnej.. Nejdå, dom är alltid så fina och dom levererar det bästa dom kan. Det är snart dags för blåbärshoppning igen, nästa hittar ni HÄR, 6åringen och Emmet ska ut och tävla 80 eller 2 rundor var i 90 vi får se hur jag gör, wiiiiieee så roligt det ska bli.

Nu återstår lunch, imorgon ska jag ta ut min p-stav så blir ingen skola imorgon. Istället ska jag njuta av att det mesta är klart. Gjorde de sista mikrobiologi provet igår som jag klarade. Det är bara kvar några kompleterings uppgifter kvar. Hur skönt som helst.

Jag ska även söka jobb på Ersboda på ett nytt företag som kommer hit upp.. mer om det senare om bloggen fortfarande kommer vara kvar efter jag lämnar in datorn, det är ännu oklart. Men det är kul att heeelaaa 4000 i snitt kollar in min blogg varje månad.

Hur intressant kan en ungdomsblogg egentligen vara?!?!?!?!!?!!? Statistiken levererar då sitt bästa, det gör mig så glad! Förra veckan kom dessutom en liten tjej fram på stan ca 10-13år gammal och hälsade på mig och ville ta ett kort med mig. Synd att det blev på hennes telefon så jag har tyvärr inte bilden. Men sååååååå söööt! Det lönar sig att sätta ut sin bloggadress överallt och lappar på ica osv. :))))) KramkramJW


4 kommentarer:

  1. Va fin filmen var! :D Älskar musiken!<3

    Vilka framsteg ni gjort! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh så himla roligt att hon kom fram på stan till dig! Du är verkligen så sjukt jävla kung jenko! De ska du ha klart för dig! och vilket fantasktiskt jobb du har gjort med Tornado! Så himla kul attt läsa och se, du är riktigt duktig på att uppdatera och dessutom att ta bilder och filma mycket, go for it och fortsätt sådär! <3

    SvaraRadera