fredag 21 juni 2013

Godmorgon mina läsare

Hoppas alla får en riktigt fin midsommar, själv ska jag rida hästar och smörja upp alla mina saker. Duscha, köka middag och sedan ladda upp inför en riktigt mysig kväll som ska bestå utav tältning, kubbspel, ölspel och säkert mycket annat med de bästa gamla 9B pojkarna. Isac, Leo, Nils mm.

Håller på att spara ihop till en dator nu. Helt ärligt, så förstår jag inte hur man idag i Sveriges samhälle klarar sig utan en dator. Man gör allt på en dator och man kan även ta med sig den överallt. Känner mig ensam och naken utan min dator. Jag hade ju bara skoldatorn men den är tillbaka lämnad till Forslunda.

Nästa inlägg kommer nog på lördag, så håll era läsande ögon tills dess!

Nu ska jag börja denna dag med en morgon prommenad, ta hand om er ikväll och var rädda om er. :) Passa er för den mörka trafiken som brukar träda fram på midsommar. KramkramJW
Ingen riktigt morgon utan äggmackor och student tröjan 2013 på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar