torsdag 6 juni 2013

woopwop

Hejssvejs! Lite jobbiga dagar som bara bestått utav plugg därför ingen uppdatering.. men har klarat flera prov i onsdag (igår) var jag ledig men var i skolan iallafall och gjorde en massa prov och satt hos speciallärarna och gjorde prov. Var förbi hippo och gjorde ett ridprov osv så nu är alla prov klara och det är nu bara 1 inlämning kvar innan jag är klar med skolan!! Wieeeehooow!

Idag är det ridning, städning utav mitt rum och lite övningskörning och allmänt bilkörning som ska göras!!! Ska nämligen få vara lite med min fina vän Isac som bor i byn. Wonderfullll med honom delar man alltid skratt made by tårar!!.
Så nu ska jag ta och sätta igång, bjuder på några youtube filmer som påminner om oerhört mycket minnen på tävlingsbanorna som jag saknar. Utbildningar med unghästar har en nackdel, saknar det regelbundna tävlandet!!!  Nu ska jag ut och rida!!!!!!! tjinggggeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar