måndag 17 juni 2013

livet rullar på

Hej, var ett tag sedan. Har ingen iPhone den ska lagas och har ingen dator heller. Ja det säger väl allt om hur uppdateringen är. Lånar just nu mammas iPad men på den fungerar sällan internet.

Jag har iaf fullt upp med att söka jobb och rida hästar. Är en fattig gris så jag spenderar mina kvällar oftast hemma om inte grannbyns pojkarna hämtar upp mig och spelar kubb som vi gjorde igår(söndag) Det var oroligt roligt och man har alltid roligt med dom. Ska bli en ära att dansa runt midsommarstången tillsammans. 

 I onsdags tog jag som sagt studenten och ojojojoj vilken dag och i lördags var jag på krogen igen  då jag inte ville missa att träffa den bästa av dom alla. Festade loss med ingen annan är självaste jockiboiii som var i umeå!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sikken härlig person, han är verkligen annorlunda när man träffar honom i verkligheten. Nu ska jag göra en tidig middag innan hovslagaren kommer men vi hörs!!! Ska försöka slänga in inlägg då och då men då jag inte har något större jobb rullar inga större pengar in heller så att jag har inte råd med en dator just nu.  Men snart så! KramkramJW

Bästa bästa Joakim Berg!

2 kommentarer: