fredag 2 augusti 2013

Godnatt, gäller att ladda batterierna till imorn!

Wonderbaaaar dag, på förmiddagen var jag på hälsokoll på feelgood, på eftermiddagen träffade jag Maria och mot kvällen blev sedan hård träning av hästar och gues what? Undra vem dator jag nu skriver ifrån... jo min alldeles egna dator jag kostade på. Nu ska jag ta hand om alla mina räkningar och planera allt själv. Äntligen en dator att föra anteckningar på osv och äntligen kan jag även uppdatera för alla mina underbara läsare som smsar mig och skriver så fina saker. Super tack verkligen, ni är så snälla.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, tävling i övik imorgon och jag ska dit med Emmet och hoppa 1m och 110. Ska bli sååååååå kul!!!

Hoppträningen igår för Stina Burström gick jätte bra och roligt var det. Det tyckte nog inte bara ryttarna utan även de 2 islandshästarna som var med. Självklart blir det fler träningar och roligt är väl ha det så bra.

Nu får ni ha det så bra, adios amigos kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar