fredag 30 augusti 2013

Jönköpings helg

Just kommit hem från Volvo och det var sista jobbdagen denna vecka. SKÖNT! Det som är synd var att jag trivdes så bra med natt men varje vecka så byts det ju. Skulle lätt kunna jobba natt heltid. Nästa vecka ska jag ställa om dygnet för Eftermiddags jobb 14.30 till 00.00.

Har en intressant ska som kommer upp i nästa inlägg! Förstår att ni blir nyfikna nu ;) ...

I helgen drar jag till Jönköping med bästa LR gänget och ska fira min födelsedag där nere. Ska på ett mini konvent och även få träffa Ola Wallström och förmodligen även hans fru Annette Wallström, som föreläser om allt möjligt. Hur vår hjärna tänker, hur man kan tänka positivt, varför vi ska göra de ena och det andra osv. Jätte jätte bra. Är smått taggad faktiskt, shiiihooow!
Ola Wallströms hemsida hittar ni HÄR!

Nu ska jag försöka få lite sömn, ha en bra morgon allihopa!
Förresten så ligger min kamera på laddning nu äntligen,visste inte vart min kamera höll hus men det verkar ha hittar hem nu! Så inom kort bjuder jag på dagliga bilder istället för arkiv bilder. Vi hörs kramkramJW!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar