måndag 2 september 2013

En oväntad dag

Hejhopp, är nu hemma från Jönköping och skönt är det även om jag hade såååååå roligt. Bilder bjuds på imorgon.
Jobb stod på schemat idag, skulle ha börjat 14.30 så red och gjorde allting innan.. Men när jag satt klar och väntade på skjutsen fick jag ett samtal från Lernia. Jag ska byta från plåten till dörrbanan..Alltså byta avdelning på Volvo.. suck, ännu en ny grej att lära sig! Så imorgon ska jag träffa en ny chef och även nya kollegor. Kommer sakna de gamla på plåten.. speciellt utav det fina sms och facebook meddelande jag fått av vissa som säger att de saknar mig som livade upp.
Tack snäll ni, ni är bäst!
Det som känns mest jobbigt är att komma till någonting nytt som jag inte kan, var nog jobbigt i början på plåten att lära sig allting. Jag hatar att göra fel och jag kan verkligen bryta ihop inombords när jag gör fel. För jag vill så gärna göra rätt och slippa vara i vägen för andra.
Men allt händer av en orsak, ju fler saker man prövar på i livet desto mer vet, kan man och dessutom blir man tuffare inombords :)

När jag idag fick vara ledig för Lernia och börja imorgon istället så har jag pluggat till körkortet och sett Pretty Little Liars som gör min själ hel ungefär. SÅ BRA är de. Shooohow så ni som har tråkigt SE DE!.

Förresten, glöm inte att imorgon kring lunch tid kommer ett bildinlägg publiceras...och det är inte bara en bild. Så kika in då! Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp att köra vespa till jobbet imorgon. Håll alla tummar och tår ni kan för att det inte regnar imorgon på morgonen. KramkramJW

Bilder från idag!
Min värdefulla stjärna gick bra och fick en välförtjänt skogstur med backträning!

2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon, du rockar Jennifer! :)

    SvaraRadera
  2. Alla gör fel ibland... det gör en inte sämre än de som gör rätt... för dom gör fel någon annan gång... Å ingen kan nåt innan dom lärt sig.... Du ÄR bra, du ger så mycket glädje omkring dig... å jag älskar dig!! Kram Ma

    SvaraRadera