tisdag 17 september 2013

Ett sista farväl kan vara jobbigt

Hejsan hoppsan, hörde ni läsare!! Tänkte visar er en väldigt gullig tjej!

Lilla Linn Lindeberg som blivit så stor, tiden går så fort.. Så duktig denna tjej blivit och nu har hon sålt sin b-ponny Apache. Shit vad mycket hon varit med om, jag vill också åka söderut med mina hästar och bara tävla och träna för duktiga tränare!! Väldigt avis på dig Linn hehe!

Hon har skrivit ett väldigt moget och fint inlägg och tagit sitt sista farväl av hennes b-ponny..
Inlägget hittar ni HÄR

Jag vill också lyckas så här bra, att få rida på gräsbanan i Strömsholm, att få tävla söderut och träna och hittar nya vänner och skapa mer i mitt  häst kontakt nät.. men jag ska ge Cupido tid att bli en riktigt stabil och fin häst så får vi ser hur långt vi tar oss, ska harva på på 110 115 tills det verkligen känns rätt både psykiskt och fysiskt för att debutera 120.

På bilden Linn till vänster och kändis Lotta till höger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar