fredag 25 oktober 2013

Helgen har börjat

Dagen har varit bra, Cupido har fått en förtjänad skritt tur runt byn och imorgon ska vi galoppera runt dalsjö även på söndag också.

Ikväll har det blivit en hemma mysig kväll, somnade i soffan vid sex och vaknade två timmar senare. Skönt och sova i min otroligt sköna soffa men inatt kommer det bli svårt att sova då jag varit vaken hela nätterna och jobbat. Har sett en action film nu som var bra som fasen.. riktigt jädra action film.
Drama, romantik, komedi och action filmer det är det bästa som finns.

Nu ska jag sätta på en film från swefilmer och sedan ska jag försöka sova innan kl två inatt iaf.
Imorgon blir det ridning, stan och fixa lite saker. Sedan hämtar pappa mig i stan och jag ska äta middag med dom och få träffa min lillebror. Ska bli jätte mysigt, bloggen läggs åt sidan och privat livet kommer fram. Hörs igen på söndag kväll. :) kramkramJW

Var även in i nya gallerian och höll inte på att hitta ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar