tisdag 22 oktober 2013

Mysmorgon

Hojjhojj!
Haft en underbart mysig morgon i soffan dock vaknade jag nyss så måste rappa på lite om jag vill hinna rida medans det är ljust. Ikväll blir det lugnt hemma, bara spendera tid med mina fina killar i stallet.

Förresten, jag är såååå sugen på att åka på föreläsningen med Jens Fredricsson!
Men såklart jobbar jag EM (14.30- 00.00) då så vi får se om det går att lösa.. han får man fan inte lyssna på varje dag så det kan vara värt ledighet. Vill ni dit så kan ni boka biljetter HÄR.
Några hundra lappar för att kolla och lyssna på kungen är ju ingenting!!!!! Mina två stora favoriter är just denna Jens Fredricsson men även Rolf-Göran Bengtsson.

Nu ska jag ut och trimma Cupido tror att det blir uppvärming på uteritt sedan avsluta med massor med bommar på backen i ridhuset. KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar