lördag 12 oktober 2013

Tävling på g..

Hej på er allihopa, jag mår äntligen bättre och ser fram emot att åka till jobbet på måndag 05:48!!

Veterinär besöket igår gjorde för att min hund Tess blev lite väl snorig och harklig i halsen, så vi åkte in för att kolla upp henne. Hon har nu fått lite antibiotika och kommer förmodligen blir bra. Men hon är gammal så man ska nog inte förvänta sig så mycket. Hon lever så länge hon lever och så länge kroppen orkar, min älskade fina hund!!


Ikväll tänker jag tävla lite nere i ridhuset kring 16-17 tiden. Hoppas ni kommer få en bra helg, det känner jag på mig att jag kommer få iaf. Dagen har börjat med att se ett avsnitt utav ....

..just det! Världens bästa serie Anna Pihl..
De tre absolut bästa serierna jag sett är Pretty Little Liars, Anna Pihl och The Killing. Ha en fantastisk bra dag så hörs vi snart igen. Kika in imorgon kväll då bjuds det på film från ikväll!!
Nu käka en god frukost, umgås med Alexander som är på besök och självklart ge hästarna sin morgon frulle och morgon prommenix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar