onsdag 6 november 2013

Ordlös

Rubriken svider men det är sanningen. Sista dagarna har jag levt på jobbet kommit hem och precis hunnit slänga i mig lite käk innan man ska upp på hästryggen och sedan isäng. Tid eller ork till bloggen har inte funnits.

Har verkligen aldrig viljat gå ifrån jobbet när jag ska hem. På morgonen när jag vaknar bara längtar jag till jobbet varje dag. Det är bara så kul och fantastiska människor jag har runt omkring mig. Lärt känna många nya fina människor. Måste tacka alla fina och roliga människor, Lernia och dess ledare för en enormt bra tid men det är nu det händer tyvärr.  Jag har sagt upp mig.... Varför då tänker många? Du som trivdes perfekt..

Janii, varslad hade jag blivit iaf kring jul men det är nytt jobb på g......mer om det när allt är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar