lördag 9 november 2013

Tankar rakt från hjärtat

Har just kollat på Så mycket bättre på tv4 och fick mig en tankeställare. Denna gång var det rapparen Ken Ring som berättade om sitt tragiska liv, hans familj, hans uppväxt och de andra som var med och sjöng hans sånger. 

Jag har inte så lätt för att uttrycka mig, allt är så klockrent i hjärnan men när jag ska skriva ner det eller snacka om saker och ting har jag svårt ibland att sätta ord på vad jag menar men ska absolut förklara så gott jag kan.

Vi människor i dagens samhälle tror att allting måste vara så perfekt? Och om man inte gör saker och ting perfekta så är det något fel på en??.. TROR MÅNGA. Många lever i någon värld där saker och ting som någon(vem fan då?!?!) har bestämt ska göras på ett visst eller annat sätt. 

Ojojoj alltså, folk dömmer för mycket nu för tiden. Allting som står i tidningen var det ända dom visste om honom och faktiskt mycket utav det ända jag visste om Ken Ring, nu fick de andra deltagarna och jag en helt annan inblick på honom, hans musik och hur stark han har varit och hur rakt och ärlig han var.


Outfiten och min nya klänning som jag hade i fredags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar