torsdag 7 november 2013

Tårar är rena och våta..

..tårar är nåt som man inte kan förlåta.

Hej, Är nu uppsagd på Volvo och har bara 2 underbara veckor kvar på jobbet. Det kommer gå fort, alldeles för fort!! Jag tror aldrig, ALDRIG jag har kämpat så mycket för att hålla tillbaka tårar och hålla en hyffsad min inför en chef som jag gjorde idag. Det var så jobbigt och som jag gruvat mig över det. Men en dag i taget nu.


Nu är det gjort och nu händer det på riktigt. Jag kan nu berätta lite mer ingående vad det är som sker i mitt liv. Ni som följer mig på instagram vet ju lite redan sen någon dag men nu kommer det även ut här!!!!

Det är blandade känslor men jag och Cupido ska tillsammans flytta ner till Skåne till ett tävlings- tillridning och unghäst stall. Jag har alltså fått jobb på en hästgård där nere, OS Hästar, och kommer spendera ett halvår / år eller kanske tom längre det beror på hur man trivs osv. 
Det mesta ingår och jag tror att Cupido kommer att få det så bra, kommer dock inte hinna ta körkortet och DET känns lite jobbigt. Men det är som det är och det är jag själv som dragit ut på körkortet i en evighet..

När jag var nere i Skåne för LR konventet åkte vi ut på gården och tittade och jag tror jag kommer att trivas riktigt bra. Såg trevligt ut och folket verkade vettiga och tävlingsinriktade.
FRAMFÖRALLT hoppas jag på att få komma hem och ha en massa ny kunskap jag kan dela med mig utav till människor och hästar. Bara det här att bo själv, betala räkningar själv osv.

Jajaja nu är det på tok försent och jag ska sova. Nattinatii! KramkramJW








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar