lördag 7 december 2013

Helsingborgs fältrittklubb

Igår for gänget på tävling och jag stannade hemma och städade hela huset. Dammsugade, diskade all disk, tvättade alla mina kläder och sedan tände jag ljus och myste ner mig i soffan framför idol. Bästa Kevin vann, även om Elin var grym, modig och kunde släppa loss på scenen så tyckte jag Kevin var en värdig vinnare.

Jag har tänkt dela med mig och snacka om en sak och få andra att tänka till. Helt enkelt vara ärlig och spela med öppna kort. När jag tog beslutet att flytta till Skåne vart jag emellanåt lite bekymmersam och lite rädd. Tänkte mycket på mina vänner och min familj. Hur skulle jag hinna träffa och hitta på saker mina vänner osv? Tänk om jag förlorar några vänner?

Men nu har jag helt ändrat min tanke, jag är inte ett dugg rädd det vänner som inte stöttar mig i mina beslut och det som inte bryr sig om mig är inga riktiga vänner. Bara dålig energi som jag ändå inte vill ha omkring mig. Jag ser det här som en grym utmaning. Vilka är mina riktigt vänner som stannar kvar när jag kommer hem?? Det kommer jag allt märka! Kom ihåg att vara positiv när allt är som mörkast ; )

Nu är det tävling som gäller och jag är med som hästskötare, shiiohoow! Tv är här, storbildstv och Marcus Westergren, Douglas lindelöv, Peder Fredricsson Louise Haaga, är här och många fler grymt häftigt!!!!!!!!! Kmr bli en lång kväll!.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar