måndag 2 december 2013

Im alive

Rubriken har så rätt! Jag lever och jag berättar mer om mitt liv här nere i Malmö i nästa inlägg som nog kommer publiceras ikväll. Eftersom att jag surfar på mobil internet (som jag dessutom delar med min Facebook galna mamma...hehe) så kommer det ta slut om jag gör långa inlägg varje dag. Så korta intensiva mycket bild inlägg kommer ni nog få tills jag fixat internet på min dator. Bluetooth emellan gick inte...

Sedan jag slutade på Volvo har jag fått flera fina sms och samtal om att jag är saknad och att det är så tomt utan mig och det värmer såååååå mycket...
Är så glad och tacksam över alla ni jag lärt känna. Volvo tiden är helt klart det bästa som hänt mig, klarar inte ens av att skriva om er utan att det rinner en tår haha. Åh ska ringa nästa måndag och överraska med lite ideer hihihi!!

I fredags åkte jag och Helga (den trevliga snälla tjejen som jag bor med) till stora shopping center i Lund och handlade mat och åt på ett tai ställe osv, jätte trevligt!

I lördags somnade jag framför soffan med chips och till filmen Avatar, igår såg jag bästa Johan Falk på 4an! Och sedan har jag sovit till ungefär 10 idag då jag är ledig!!

Ska gå och ta en dusch nu och fräscha till mig innan jag ska åka på äventyr..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar