torsdag 27 februari 2014

Ålders shopping nojja

PHUUU!!!!. Hemma från stan och oj så trött jag ääääär. 

Ibland börjar jag tveka på om jag verkligen är ung tjej eller direkt hoppat till tant krisen, inte intresserad av mode? Ogillar att shoppa? Avskyr att prova kläder? Tjurig och blir less fort? Tycker det är för jobbigt att sminka mig? Handlar nästan aldrig kläder? Hatar att handla underkläder för finns nästan aldrig i min storlek och passform? Älskar att gå för mig själv och filosofera?! Haha herregud alltså. Känner ni som jag? Hittar ingenting som faller mig i klädväg, och gör jag väl det så är det fel på priset, passformen, färgen eller något annat.

Att vara på stan med mig är inte lätt, men jag och underbara Marianne tog oss igenom det. Lite shopping + att vi åt middag på ett trevligt ställe mitt i shopping centret. MUMS!. Idag hittade jag faktiskt några små saker till mitt hem och ett par ur snygga skor på rea!!!!!!!!!!!! Funderar fortfarande på om det är sant.. Kunde jag hitta något som föll mig i smaken OCH var på rea?!?.. haha wow, well done Wassermannen!

Skorna kommer som ett godnatt inlägg ikväll bara för att dröja på det lite extra ;) Vill tacka världens bästa Marianne för allt, you know you're the best♥☆

Min bästa Gunnar gick bra idag också, han ska ju skrittas i 5 dagar efter behandlingen i muskeln. Så han skrittas på halv långa tyglar på super mysiga skogs vägar med massor med terräng hinder vid sidan av. Tror ni inte man blir lite sugen på att hoppa omkring! De tillhör en känd terräng ryttare... bara därför kommer jag inte ihåg namnet på människan?!?..  Hur som helst var det mysigt, som alltid med Gunnar.

22.00 ikväll kommer mina nya klackeskor att klämmas ut på bloggen, missa inte det!! KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar