tisdag 4 februari 2014

All my life I felt this way but i just have the right words to say

Har det fantastiskt härligt. Lever rena lyxdagarna tills jag åker hem, är verkligen så tacksam för att jag får komma hit. Kan ta buss och tåg när jag vill till stallet och träning ingår för Roine varje dag, får även rida hans hästar om jag vill, vet ni hur mycket man utvecklas när man får träna för tränare så ofta?! Helt sjukt vad mycket jag lärt mig mycket hittills.

Får lyxmiddag serverad varje kväll och pool och filmrum finns där jag bara kan slappna av. Det bästa av allt är att få träffa och umgås med snälla Marianne och Anders.
Igår kväll avslutade jag dagen med att kolla på Step Up 3 i filmrummet, fasen så bra den är.. sen somnade jag så skönt i min säng.

Kvällen innan det badade jag och Marianne i poolen innan en god middag väntade.
Nu har jag vaknat och ska ta mig lite frukost sen sätta på någon bra film. Vi hörs!

Ps. Stalltjejen som jobbar åt Roine har gett Cupido ett smeknamn, han kommer nu kallas Gunnar framöver. Hahahahaha Tack Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar