söndag 23 februari 2014

Den som letar den finner..

För er som vill se 110 klassen i Möjlby, så finns den ute på min videofyme!

Ska nog ta nått dopp i poolen ikväll också hehe, passa på medans man kan! Om precis 8 dagar står Cupido i sin vanliga hage, jag bor i mitt egna hus med fötterna på norrländsk mark.  Så skönt efter att totalt varit borta i snart ett halvår, inte riktigt men nästan. Obeskrivlig känsla att då äntligen få vara hemma... hemma i mitt egna stall/ridhus.

Nu ska jag börja kvällen med lite bilkörkort plugg.. jag tror jag har bestämt mig för att jobba med att köra lastbil. Jag verkligen gillar det! Herregud vad jag hoppar mellan att veta vad jag riktigt vill men så är livet när man är ung. Ha de bra, godnatt!

2 kommentarer:

  1. Gud vad du är fin på bilden med Cupido!!
    Hör av dig när du kommer/kommit hem så kan vi ses någon dag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, absolut det ska vi göra! :) KramkramJW

      Radera