fredag 21 februari 2014

I love my life, because you are my life

Jag kan aldrig sluta le efter tränings passet idag med Gunnar. Åh ni ska bara veta hur duktiga vi är. Vi utvecklas som aldrig förr. Utseende mässigt ser man inte så stor skillnad, bara att Gunnar fått mer muskler, men inombords så tänker jag på ett helt annat sätt, uppvärmer på ett annat sätt mm. än förut och det är roligt. 

Det är jobbigt, svårt och otroligt krävande att byta ridstil. Sits och sånna saker man länge övat in på ett visst sätt är verkligen svårt att ändra. Fysiskt är det inte svårt men psykiskt är det desto klurigare,  kroppen är van vid ett visst sätt och när man då ändrar så går kroppen ofta tilbaka och gör på det gamla viset.

Vi kämpar iaf på, jag har mer och mer slutat bry mig om vad andra tycker känner jag (vilket är såååå skönt!!!) för nu vet jag att jag kan. Jag orkar inte lägga massa energi på folk som försöker trycka ner en och vill försöka framstå som duktig, men egentligen är dom bara rädd för att visa hur okunniga dom egentligen är.
Jag kör mitt race och vi har så jävla roligt ihop jag och min Gunnar. Vi hjälper varandra att klara oss igenom allt♥

Man ska inte vara rädd för att fråga, om alla frågetecken som kommer upp i huvudet. Har fått mycket hjälp av Roine och Johanna i stallet, guldvärda är dom verkligen, glada och skämtsamma. I like it!!
Ha en bra fredags kväll, kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar