fredag 28 februari 2014

Säsongspremiär

Hur jäkla bra är inte självaste David Hellenius?!?!!!! Tror ingen kan få mig att skratta och le som han, fy vad snygg han är också! Synd att han fyllde 40 år idag.... hehe. Annars hade jag nog haft bra chans!!!!!!....

Haft en underbar kväll med god middag gjord av Anders (Fantastiskt god) och en mysig myskväll med Marianne fram tv och kikat på let's dance. Fantastiskt vad jag älskar att dansa och att se folk dansa. Man blir glad i hela kroppen och det bara strömmar ut positiva tankar och känslor tycker jag. Bra rehab för vi som har lätt för att deppa ihop..

Nu ligger jag i sängen, osäker om jag bloggar i sömnen eller om ögonen faktiskt inte slocknat igen ännu. Nära är det iaf.

På tal om känslomässiga tankar kommer det en hel del jag vill dela med mig utav imorgon. Det är så att jag ska tacka för mig här i Åtvidaberg och Mantorp, åker nämligen mot sthlm på söndag kväll för lite trevligheter och spännande saker med min bästa syster innan jag helt beger mig mot norrland.

Så hoppas ni som vill ha svar på era nyfikna frågor kikar in här imorgon kväll. Godnatt och KramkramJW.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar