söndag 9 februari 2014

Tävlingsdags

Hej alla värefulla snygga bloggläsare!!
(Lönar sig att läsa min roliga lilla blogg då man blir kallad snygging hihi)
Jag är på plats på Jönköpings Fältrittklubb med bästa Team Carlsson och lastbilen fullt med tävlingshästar shiiiihooow. Vi sitter i cafeterian nu och fikar och precis bordet framför mig sitter Malin Bayard. Det är verkligen helt annorlunda att vara på tävling här nere än uppe i norrland det går inte att komma ifrån.

Iaf så är jag såååå sugen på att tävla, abstinensen bara bränner i kroppen efter att få komma in på banan och bara göra det jag tycker är sååå roligt tillsammans med min bästa som betyder så mycket för mig. Är så taggad på årets tävlingssäsong så det är inte klokt alltså, och det känns som att det kommer bli ett bra år! Cupido är lika taggad han också kan jag medela.  Nästa helg händer det grejer.. då ska jag få tävla!!!!!! Wiiieeee åhhhhhhh så kul!

Men nu efter en fika paus så återgår vi till tävlandet, fortsättning följer.... kramkramJw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar