söndag 2 mars 2014

Byebye Åtvidaberg/Mantorp

Tog en mysig sista kvällspromenad igår kväll med älsklingsgubben, så mysigt var det.

Men nu är det dags.. varit här lite mer än en månad och nu  är det dags att säga hejdå. Denna långa resa har lärt mig nya saker och den har hjälpt mig att ta flera poäng mot vuxenlivet.

Kommer sakna Roine och Johanna. Har haft så kul och känner mig verkligen back on track. Cupido storm trivdes verkligen, om jag nån gång ska sälja han kommer helt klart Roine och Johanna få lilla Gunnar hehe. Tack roliga ni.

Framför allt vill jag tacka Marianne tusen gånger om♥, utan henne och Anders hade allt detta inte varit möjligt. Dom är verkligen min familj nummer två. Underbara ni, kommer att sakna att få dela kvällarna med er.

Nu tar jag mitt pick och pack och drar mot sthlm fyra dar baby!!!!!!!!!!!!!!. Min bästa syster väntar med go middag ikväll..♥ Åh mitt liv är förbbra alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar