måndag 3 mars 2014

Dag 1 av 4 - STHLM

Nu förklarar jag en gång för alla ni som undrar, jag byter inte ställe utan jag vill hälsa på min syster innan jag åker hem. Mamma och hennes sambo åkte ner med bil och finka(trailer för er som inte förstår haha) på lördags kvällen mot Mantorp i Linköping, där jag och Gunnar väntade redo för att börja hem resan.
Efter 2 timmars bilresa blev jag avsläppt i sthlm hos min syster medans dom andra fortsatte upp mot norrland. 
Denna första dag på besök i huvudstaden har vi käkat en mysig frukost, hängt runt i stan och kollat omkring (fick med mig en fin röd fin tröja) bokat frisör klipptid, hängt med syrran till hennes gamla skola och käkat ute på en mycket bra restaurang/pub.
Mycket roligt och mer kommer. Imorgon ska jag klippa, färga och allt vad man kan tänka sig hända mellan en sax och människor hår...
Vi hörs,  kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar