torsdag 6 mars 2014

Dag 4 av 4 - Sthlm

Japp ni vet vad det här innebär, 4 av 4 innebär att jag är färdig i sthlm och redo för att komma hem. Vilken resa jag gjort och så duktig jag blivit, om ni bara visste hur tuffa, jobbiga, roliga och lärorika saker jag gått igenom som gjort att jag utvecklas. Kommer ta tag i flera saker när jag kommer hem, lärt mig hantera jobbiga tuffa saker på ett bättre sätt och insett vilken fantastiskt snäll och tuff person jag är. Om någon skulle gå i mina fotspår och passera allt jag gått igenom skulle ni förstå.

Jag vill bara skriva och tacka min mamma, oavsett hur mycket vi bråkar och tjafsar för att vi är sååå lika och du är så rädd om mig så måste jag säga TACK för all support och stöd. Denna resa har inte bara varit lätt och jag hade aldrig viljat klarat den utan er. Vill även tacka hennes sambo som inte är min pappa men som ändå ställer upp. GULDVÄRT.

Nu en riktig pannkake frulle innan det sista ska fixas innan flygresan ikväll. Glöm aldrig alla där ute att hur jobbiga och tuffa saker än är så ge aldrig upp, för det är under den eländiga tiden som vi utvecklas som människa och lär oss hantera situationer bättre än vi någonsin gjort. Alla fungerar vi olika men just där fungera alla så lika, är det inte lite intressant? Ta hand om er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar