söndag 9 mars 2014

Fullspäckade dagar

Hallå hallå i stugan/huset/lägenheten eller var tusan ni nu bor. Jag är ingen vanlig tjej som jag hoppas ni vet. Jag är en planerings tjej, jag gillar när jag har koll på läget och vet vad som händer de närmasta kommande veckorna. Det har jag lagt märke till mycket nu på sistone.

Just nu ser mina dagar ut som följande (på ett ungefär):
*08-12.00 Göra klart allting i stallet, ridning av 2 hästar, packa flera höpåsar, mocka osv.
*minst 2,5 timmars körkorts plugg varje dag och övningsköra några gånger i veckan. Plus att jag några ggr i veckan ska sitta på körskolan och plugga också.
*Ta in Gunnar kring 19 tiden och ge han kvällsmat + lägga ut morgon höet i hans hage.

Så livet rullar på och jag är arbetslös, måste ju ha körkortet innan jag kan köpa en bil eller fixa ett jobb. Men det går framåt och jag har satt ett mål när jag ska vara klar så nu jädrar!. För er alla där ute som vill dra med mig att hitta på olika saker så kan jag bara hoppas att ni respekterar att jag inte hänger med på allt. Kommer det inga pengar in måste man spara det man har. :) 

Red en ponny idag förresten, åt en tonårs tjej och hennes pappa som kom förbi ridhuset och det gick bra. Fick fram ponnyn bra och hoppade något skutt också. Det är verkligen roligt att rida andras hästar och jag tycker det är så intressant. 

Båda mina hästar var fantastiska idag, jag behöver inget annat i världen än mina älskade solstrålar som lyser upp alla mina dagar med värme i hjärtat. Kul kul. Ska komma igång med löshoppning en gång i veckan också. Vi hörs folket!!!. KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar