onsdag 19 mars 2014

Kaos i kaoset

Klockan är ett och jag har redan hunnit hjälpa mamma med alla hennes balklänningar hon ska sälja ut, städa mitt rum, mockat åt Gunnar och fyllt på nytt spån och släpat flera hösäckar, åkt och hämtat ut ett paket från Cheval ridsport på coop, pluggat körtkort och har även hunnit diskutera med liljaskolan rektor om en sak.

Känns som att jag har hunnit mycket och mer ska tvättas och hängas upp sen får jag inte glömma det viktigaste.. att hästarna ska trimmas och skutta lite språng och trava lite bommar. Imorgon har jag körlektion igen shiihooow!
Gissa vad jag kommer göra till hösten?!!!!! Ska bli ett litet skolbarn igen (inte riktigt men nästan) och inte på vilken skola som helst... utan nämligen en vuxen utbildning hehe! Förstår att ni blir nyfikna nu, mer om det en annan dag.

Har förresten fått hem planketterna med posten, från placeringarna jag och Gunnar tog i Mjölby, Så kul! 

Tänkte också avslöja att Tornado ska debutera sin allra första tävling nästa helg i en lite blåbärshoppning på klubben. Tycker det blir en perfekt första start och oj så roligt det ska bli. Vår egna uppfödda valack som jag alldeles själv ridit in och håller på att utbilda..tänk så häftigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar