söndag 20 april 2014

Hur börjar eran dag?

Såklart börjar min dag att ta hand om fin pollarna inkl stallskötseln som tillhör. Att stå och mocka på morgonen är bra när man vill rensa tankarna. När man bara känner att nu är DET NOG!!! Så är det skönt att gå till stallet där jag vet att jag får tänka för mig själv och bara vara för mig själv med gunnar osv.

Attans vad jag längtar tills jag har min egna bostad, eget jobb osv. Bara så jag själv kan få bestämma över allting. För er som tror att jag skulle flytta in i grannhuset och bo så blir det inte av.

Mamma och hennes sambo bor fortfarande här med mig och det går väl lite trögt framåt. Jag får nog hitta något i vännäsby eller i stan när körkortet, jobb och pengar börjar rulla in.

Jaja, ikväll kommer lite filmer ut från malmen. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar