tisdag 3 juni 2014

See you soon guys!

Mycket står på spel just nu och jag känner att bloggen måste läggas på sidan. Innan man kan blogga och få en riktigt bra och intressant blogg så gäller det ju att ha ett liv utanför bloggen också? Man måste leva, inte skriva bloggen först och leva sen. Tvärt om!
Det blir mycket roligare för er att läsa och det blir lättare att blogga och få en bra och verklighetstrogen blogg - då man mår bra och inte känner sig dö stressad. Eller hur? Visst håller ni med?

När jag säger att det är mycket menar jag inte att jag har 100 bollar i luften samtidigt. 2 saker kan vara som 100 bollar i luften för mig ibland. Beror lite på inom vilket område det är men jag är en tjej med koncentrations svårigheter och jag måste läsa mycket mer än vad en koncentrerad hjärna måste. That's it!

Både hästar och bloggen läggs lite på sidan, hästarna får någon fler vilodag i veckan än vad som är planerat vilket gör att tävlingarna även läggs på sidan lite. Ska jag tävla vill jag träna ordentligt och förbreda mig till 100%, inte göra nått halvdant jobb och sedan fara iväg och tävla. Tävla ska kännas lätt och ska vara roligt, det blir det om jag är ordentligt förberedd innan enligt mig i alla fall.

MEN för att göra det lite mer spännande så säger vi så här.... när jag är tillbaka om ca någon/ några månader så kommer den nya bloggen vara på plats och det kommer se helt annorlunda ut. Den är nästan klar men det är lite fin lir kvar som ska göras.

En mer seriös blogg som ska uppdateras dagligen och verkligen dela med mig av mitt varma goda roliga hjärta! Så ni får vänta ett tag men när jag är tillbaka igen så kommer det blir roligare än någonsin..hur låter det? ;) 

Nu ett sista toalett besök innan min date i sängen väntar! Hoppla hoppla allihopa. Med vänlig hälsning, Jennifer Vattenmannnnnnnnnnnn. 

1 kommentar:

  1. Most of the sex products and sex toys are available at Sex Shop Sextoysonlinestore.com  ❤

    SvaraRadera